Saturday 26 February 2011

Abdullah Hukum

Selepas balik kerja semalam, I pergi ke KL Sentral untuk sessi melancap yang seterusnya.
I pilih tempat biasa kat situ – tandas bersebelahan dengan Celcom Blue Cube.
Waktu I sedang syok melancap kat situ, ada seorang lelaki berpakaian ala pejabat masuk ke situ untuk kencing. Dia berdiri betul-betul sebelah I. Lelaki Melayu yang agak kelihatan muda.. mungkin pertengahan 20-an, tapi berbadan agak tegap.
Dan pada masa itu jugalah dia sedar yang I tengah melancap di situ. Dia pun memandang kepada I dengan senyuman “ok”. Dan membisikkan sesuatu ke telinga I.
(I terkejut pada mulanya.. tapi mengangguk tanda setuju.. )
Kami pun beredar dari situ ke stesen LRT Aliran Kelana Jaya berhampiran. Sepanjang perjalanan kami ke destinasi yang disarankan oleh lelaki tadi, dia menceritakan serba sedikit perihal dia – namanya, usianya 29 tahun, berkahwin, dan mempunyai seorang anak. Dia bekerja sebagai seorang pegawai eksekutif sebuah bank di KL.
(Itu semua katanyalah… tapi dari segi penampilannya I cukup yakin kata-katanya benar..)
Setelah tiba di Stesen LRT Abdullah Hukum, dia memberikan isyarat supaya kami turun di situ. I pun seperti lembu yang dicucuk hidungnya, I hanya mampu mengikut arahan yang diberikan.
Next thing I knew, kami menuju ke tandas di situ. Dia memberitahu I, “Don’t worry.. not many people come in here,” sambil senyum meleret di bibirnya.
Apabila I masuk ke situ, memang tak ada orang! Agak scary jugak keadaan tandas begitu, pada masa yang sama I agak berahi memandangkan I bersama-sama lelaki ini yang cukup berbadan tegap. Dia terus masuk ke dalam salah satu cubicle tandas di situ, dan memberikan isyarat supanya I masuk sekali.
(Dia ni cukup dominant, memberitahu I what & when to do this and that.. )
Kemudian dia menyuruh I menanggalkan seluar yang I pakai.. sambil dia melakukan perkara yang sama. Dia minta I hisap batang koneknya. I pun melakukan tugas yang diperintahkan. Pada masa yang sama dia mengurut batang konek I. Kedengaran ada orang masuk ke tandas itu, tapi kami meneruskan aksi yang sedang berlaku.
Apabila batang konek dia yang cukup besar telah cukup tegang, dan keras, dia mengarahkan I mengadap dinding. Lalu dia mencekup mulut I dengan tangan kanannya, dan jejari tangan kirinya mencari lubang dubur I. I dah tahu apa yang dinanti-nanti oleh lelaki ini – dia nak meliwat I.
(Pada masa yang sama I rasa cukup thrilled..!.. memandangkan bukan kami berdua dalam toilet tuh..)
Kemudian jari-jemarinya dimasukkan ke lubang dubur I; satu, dua dan tiga. Cara ia dimasukkan agak ganas, tapi I agak dapat terima memandangkan saiz koneknya yang bakal dimasukkan ke lubang dubur I agak besar, dan cukup keras! I tak nak kesakitan nanti.
Kemudian kedengaran lelaki di luar, telahpun keluar dari tandas itu.
Dia pun terus memasukkan batang koneknya ke dalam lubang dubur I dengan cukup ganas. I hampir terpekik kesedapan, tapi mulut I masih dicekup oleh tangan kanan lelaki tadi.
Kemudian dia meneruskan upacara tarik-masuk batang koneknya di dalam lubung dubur I, cukup ganas, tapi nikmat. Lebih kurang 10 minit, dia pun membisikkan sesuatu ke telinga I, “ I’m coming!”
Serentak dengan itu, berdas-das air mani dipancutkan dalam lubang dubur I – memang terasa kembang kucup batang koneknya ketika air mani dilepaskan. Batangnya masih keras dalam lubang dubur I.
(Wow.. ini kali kedua dalam sejarah hidup I diliwat oleh seorang lelaki yang mempunyai batang konek yang masih keras walaupun dah pancut..)
Dia tanya I, “Dah pancut?”. I jawab, “Belum lagi.” Dia pun menyuruh I melancap batang konek I sambil dia meneruskan upacara tarik dan masuk batang koneknya dalam lubang dubur I secara amat perlahan. Dia telah pun melepaskan cekupan tangan kanannya di mulut I.
(Lelaki macam ni la best.. tak pentingkan diri-sendiri bila berasmara, tapi kalau dia terus berlalu lepas klimaks tu pun I tak kisah lah.. :-))
Setelah 5 minit, I pun pancut.
Tapi dia pulak stim. Dia pun kata dia nak second round. Lalu dia terus mencekup mulut I dengan tangan kanannya, dan upacara tarik-masuk batang konekknya di dalam lubang dubur I diperhebatkan. I rasa memang cukup seksa sedikit sebab kepala lutut I dah agak lemah selepas klimaks tadi. Tapi dia terus berusaha untuk melampiaskan nafsu jantannya.
Tak lama kemudian, dia pun pancut lagi di dalam lubang dubur I. Waktu batang koneknya dikeluarkan dari lubang dubur I, memang jelas kelihatan air maninya masih terpalit padanya.
Setelah mengenakan pakaian masing-masing kami pun keluar dari cubicle tandas tadi dengan hati-hati.
(Ya lah, bukan dia je.. I pun takut jugak kantoi nanti.. dah la kami tak nampak gay pun.. )
Waktu membasuh tangan-tangan kami di tempat sinki, I mengucapkan terima kasih di atas nikmat seks yang cukup hebat. Dia kata itu first time dia liwat orang – baik lelaki ataupun perempuan. Dia kata dah lama dia nak try buat, tapi tak ada chance. Dengan isteri memang tak bolehlah katanya, “Haram!”.
(Hehehe… dengan lelaki tak apa pulak ya..)
Dia kata isterinya sedang mengandung anak kedua, dan dia tak suka melancap – katanya dia tak suka “membazir”. Dia meminta no telefon I, I pun bagilah. Katanya next time kalau boleh, dia nak jumpa I lagi.
(I rasa lelaki ini memang straight, body language dan cara percakapan pun I dah tahu.. cuma dia ingin merasa nikmat meliwat je nih..)
Selepas itu, dia mengucup bibir I secara suka-suka sambil tersenyum. Dia ajak I keluar sekali dengannya dari tandas tu, mungkin pergi minum-minum sebentar kat mana-mana warung di luar. Tapi I kata, “Tak apalah.. dah malam ni. Nak balik rumah. Lagipun hujan kat luar.” Dan dia pun meminta izin untuk keluar dulu, dan terus berlalu.
(I sebenarnya bukannya tak nak – nak laaaa sangat.. handsome & cukup best layanan seks lelaki Melayu muda nih.. sapa tak nak sangkut oii.. tapi I pulak rasa kurang selesa pada masa itu sebab I dapat rasa ada bendalir keluar dari lubang dubur I.)
I pun terus ke dalam cubicle tandas tu semula. Dan menanggalkan seluar untuk mengeluarkan apa yang ada dalam lubang dubur I.. cukup banyak air mani lelaki tadi yang keluar dari lubang dubur I.. meleleh-leleh.
Kemudian I pun mencuci apa-apa yang patut, dan bersiap-siap untuk beredar dari tandas itu. I keluar dari tandas itu dengan cukup puas!
Waktu tengah tengok Pepaya kat TV3 malam tadi, dia hantar SMS kat I.. katanya dia nak jumpa I lagi. I hanya tersenyum membaca SMSnya.
(Mungkin I akan menjumpainya lagi.. ahhh.. best nya!!)

3 comments:

  1. AHH tekanan nya. nape la dia xleh tolong aku dptkan kerja

    Cari sugarmumy/daddy yg baik , caring , x kedekut dan serius ngan aku dan ingin bahagiakan aku

    Call aku

    Iz - 014731696

    ReplyDelete
  2. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Sedapnya bang..
    Besar dan panjang..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete