Saturday 26 February 2011

Pantai Hillpark

Bangun pagi ni rasa keberatan nak memulakan hari Sabtu. Penat memang penat. Dah la baru balik kerja petang semalam, dan keluar dinner dengan A. Kemudian baru je I lepas layan dua lelaki malam tadi.
Ya, masihkah ingat lagi kepada lelaki yang meliwat I di Stesen LRT Abdullah Hukum beberapa hari yang lepas? Mulai sekarang I namakan dia A.
Malam tadi I berada di rumahnya yang terletak di Pantai Hillpark. Isteri dan anaknya di hantar pulang  ke kampung di Melaka petang semalam. Daripada apa yang dicerita oleh A, isterinya pulang ke kampung untuk berbidan. Manakala anak perempuannya jarang berenggang dengan ibunya. Dia tidak bermalam di Melaka; dia memberi alasan kepada mentuanya ada banyak kerja di pejabat perlu dibereskan.
(Padahal dia nak mencari peluang meliwat I sekali lagi.. kenangan lepas susah nak dilupakan, katanya.)
Pukul 10 malam semalam dia mengambil I dari rumah di Pandan Jaya. Dan setelah membeli sedikit bekalan makanan & minuman dari Restoran KFC berdekatan, kami terus ke rumahnya di Pantai Hillpark.
Sepanjang perjalanan ke rumahnya, tangan kanan I tidak pernah lekang daripada menggosok batang koneknya yang masih di dalam seluar; cukup keras & besar sementara dia memandu kereta Honda Civic nya.
Pandangan pertama ke dalam ruang tamu rumahnya memang amat memukau pandangan; kemas dan teratur. Ada gambar dia, isteri dan anak perempuannya yang dilekatkan pada dinding.
(Cantik isteri dan anaknya.. kalau I ni straight… hehehe.. sambung sendiri..)
Daripada gambar-gambar yang tersusun rapi di sebuah cabinet di ruang tamu, A berkata benar sebelum ini; dia bekerja di Bank M, aktif bersukan ragbi, dan bolasepak, dan mempunyai keluarga – seorang isteri yang cantik, dan anak perempuan yang juga cantik.
Sedang seronok kami berbual sambil menikmati ayam goreng KFC, A menerima panggilan telefon, dan terus bergegas ke pintu. Seorang lelaki yang tak kurang handsome nya, dan berbadan fit masuk ke dalam rumah. Mereka berjabat tangan, dan A membisikkan sesuatu di telinga lelaki berkenaan – lelaki itu hanya mengangguk dan mereka menuju ke arah I.
A memperkenalkan Z; rakan sepejabat, dan juga pemain ragbi sepasukan dengan A. Kemudian kami meneruskan sessi berbual sambil menikmati ayam goreng KFC sehinggalah…
So suka buat threesome tak?”, tanya Z kepada I – I tercengang dengan soalan itu; terkejut dan sedikit gembira – dapat rasa batang  konek lelaki lain malam nih!
Ok je.. “, jawab I selamba.
Tapi A.. bagilah aku main dengan dia dulu. Lagipun kau dah main dengan dia sebelum ni kan,” Z memberitahu A.
(Hmmm.. ada udang di sebalik batu rupanya! Z datang ke rumah A untuk satu tujuan – nak bersetubuh dengan I.)
Setelah A memberikan kebenaran, Z membawa I masuk ke bilik tidur utama rumah A.
(Seolah-olah Z pernah datang je ke rumah tu..)
Bilik tidur tu memang kemas! Ya lah mesti isteri A yang mengemasnya. Potret mereka masa bersanding dulu pun ada di dinding bilik tidur tu. Z menanggalkan pakaiannya dan I pun melakukan perkara yang sama.
Kemudian Z terus baring di katil sambil mengangkang lebar, dan batang koneknya berdiri tegak dan cukup keras – sebagai isyarat supaya I menghisapnya. I pun naik ke atas katil, dan menghisap batang konek Z. Adakalanya I menggunakan lidah sahaja untuk menjilat batang konek Z dari pangkal ke hujung kepala, dan memasukkan hujung lidah ke rekahan permukaan batang konek Z.
Setelah 5 minit, Z bangun dan ke meja solek di bilik tu. Dalam cahaya samar-samar, batang konek Z memang kelihatan amat besar, dan panjang.
(Barulah I sedar yang A telahpun mempersiapkan sekotak kondom dan juga pelincir KY di atas meja solek di dalam bilik tidur itu..)
Setelah menyarung kondom di batang koneknya, Z menyapu pelincir KY di batang koneknya dan juga sedikit di permukaan lubang dubur I. Dan dia memasukkan ibu jarinya ke lubang dubur I untuk melonggarkan bukaan permukaannya bagi tujuan memudahkan dia meliwat I.
Dia pun terus memasukkan batang koneknya ke dalam lubang dubur I.
(Sakitt!.. begitulah jeritan I dalam hati menerima tujahan pertama batang koneknya yang amat besar itu..)
Setelah 2 minit, ianya bertukar menjadi sedap.. dan I dapat menerima tujahan-tujahan batang konek Z dengan penuh nikmat. Pelbagai posisi dilakukan oleh Z.
Sedang kami menikmati aksi-aksi seks, A masuk ke bilik, dan terus menanggalkan pakaiannya.
Tak tahanlah dengar korang projek.. uhh ahh uhh ahh, aku pun nak pancut nih,” celah A selamba.
Dia menyuruh Z meliwat I secara doggy, dan dia menyuruh I menghisap batang koneknya semasa diliwat. Dia baring di atas katil, dan muka I betul-betul di permukaan kangkang A. I pun terus menghisap batang koneknya, tetapi adakalanya I hilang fokus. A mengambil keputusan untuk mendominasi I; dia terus memegang kepala I dan pergerakan-pergerakan menghisap batang koneknya dikawal oleh tangan-tangan jantan A. Adakalanya I terasa nak muntah kerana batang konek A memang panjang, dan dia menolak kepala I sehingga batang koneknya masuk ke dalam mulut I sampai ke pangkal batang.
Tak lama kemudian, A memancutkan air mani ke dalam mulut I..  dan Z mengeluarkan batang koneknya dari lubang dubur I, membuang kondom, dan memasukkannya ke dalam mulut I yang masih lagi penuh dengan air mani A. Dia pancut dalam mulut I sambil menyuruh I menelan air maninya.
(Tak payah suruhlah Z.. kalau orang straight tak risau sangat nak telan air mani mereka..)
Setelah mengenakan kembali pakaiannya, Z meminta izin untuk balik ke rumah – katanya nanti bising pulak isterinya di rumah. Dia juga berpesan kepada A, kalau ada bawa balik lelaki macam I lagi, jangan lupa bagitahu dia.
Setelah Z pergi, I dan A meluangkan masa bersama di atas katil. A juga mengambil segelas air 100 Plus untuk I – katanya untuk memulihkan tenaga I.. sambil tersenyum.
(Padahal I tak pancut pun lagi.. A dan Z je yang pancut!)
A memberitahu I, Z pun seperti dia. Lelaki straight, tapi suka meliwat untuk kepuasan seks sebab agar sukar untuk melakukan perkara yang sama dengan isteri masing-masing. Telah ramai lelaki yang diliwat oleh Z, termasuklah officeboy di pejabat mereka. Manakala I adalah lelaki pertama diliwat oleh A. A pun kata dia pernah melihat officeboy nya diliwat oleh Z dalam bilik stor di pejabatnya.
Lebih kurang 30 minit kemudian, A kata dia nak meliwat I. Kami pun terus menikmati aksi-aksi seks, dan kali ini I klimaks setelah A memancutkan air maninya ke dalam lubang dubur I.
(A tak suka pakai kondom – dia kata tak ada feel..)
Setelah itu, I pun tidur dalam pelukan A.
I tersedar pagi tadi apabila terasa ada benda keras cuba dimasukkan ke dalam lubang dubur I.
(Rupa-rupanya A cuba meliwat I sementara I syok diulit mimpi..)
Setelah A menyedari I dah bangun, dia terus meniarapkan I di atas katil dengan agak ganas, dan memasukkan batang koneknya ke dalam lubang dubur I.
(Arghh.. sakitt!)
Tak lama kemudian, I mula merasa nikmat.
Setelah 10 minit A menghentak-hentak batang koneknya ke dalam lubang dubur I, A memancutkan air maninya. Dan terus mendakap I keletihan & sedikit berpeluh walaupun bilik tersebut ada penghawa dingin.
Dia kemudiannya mengajak I mandi bersama-samanya. Katanya dia ada latihan futsal pagi nih, jadi kena cepat-cepat bersiap.
Waktu mandi, dan sambil kami menyapu krim mandian di badan masing-masing, A mencium I penuh kasih-sayang. Dia kata dia nak terus mendampingi I sampai bila-bila. Peluang agak cerah apabila isterinya pulang ke kampung bersalin nanti.
(I hanya tersenyum, sambil mengangguk..)
Setelah bersarapan di sebuah restoran berdekatan kawasan Pantai Hillpark, A menghantar I pulang. Dia kata dia menghubungi I semula dalam masa yang terdekat.

10 comments:

  1. Gay PANTAI Hillpark - 019-2956757

    ReplyDelete
  2. AHH tekanan nya. nape la dia xleh tolong aku dptkan kerja

    Cari sugarmumy/daddy yg baik , caring , x kedekut dan serius ngan aku dan ingin bahagiakan aku

    Call aku

    Iz - 0147316396

    ReplyDelete
  3. Call/sms 01119303832
    suka sex
    terengganu

    ReplyDelete
  4. Ada x no phone die?aku nk jgk....mcm best je..

    ReplyDelete
  5. Bole minta no contact A dan Z terima kasih

    ReplyDelete
  6. Bole minta no contact A dan Z terima kasih

    ReplyDelete
  7. Bosan jom chat ngan aq yng horny ni whatsapp 0105673067

    ReplyDelete