Saturday 26 February 2011

sentral lagi..

Arghh.. dah lama tak pergi melancap di tandas awam. So dah banyak jugaklah air yang disimpan. :-)
So semalam lepas kerja I ke salah satu tempat biasa, KL Sentral untuk melancap. Kali ni I pilih tandas yang bersebelah KFC di tingkat 2.
Masuk-masuk je I terus ke urinal, dan melancap di situ. Banyak kali lah jugak kena cover line sebab I tak taste lah dengan sesetengah yang masuk.
(Yer lah.. kalau dah tak taste.. memang I tak suka orang lelaki tu tengok I melancap.. tak stim oo.. again, I tak suka India laa.. bukan apa I geli tengok batang konek yang tak bersunat.. arghh.. mana-mana yang tak bersunat I gelilah.. )
Dalam pukul 9 malam lebih, ada seorang lelaki Melayu berjanggut agak panjang, berkaca mata dan berbaju putih masuk ke situ, dan terus ke urinal. Nampak seperti seorang lelaki Melayu yang straight.
(Taste sungguh :-))
Kelihatan tinggi lampai, dan kemas dan dalam lingkungan usia lewat 30-an, dia membuka zip seluarnya, mengeluarkan batang koneknya dan tetiba ada panggilan telefon. Dia menjawab panggilan telefon berkenaan tanpa mengenakan kembali zip seluarnya. So I nampaklah batang koneknya yang agak panjang.
(Dan dia perasaan yang I sedang melihat batang koneknya sambil melancap batang konek I ketika dia menjawab panggilan telefon tuh..)
Dia menggosok-gosok batang koneknya sehingga keras sambil menjawab telefon.
(Arghh.. green light lah tuh..)
I pun stim gila, dan terus melancap lebih laju. Seketika kemudian dia mengakhiri perbualan telefonnya dan memandang ke arah I yang sedang melancap, tetapi tiada reaksi di mukanya; sama ada dia suka ataupun tidak I tak tahu.
(Tapi I tak kisahlah.. yang penting dia masih tercegat di situ sebagai penonton aktif; sebab dia pun menggosok-gosok batang koneknya walaupun tidak menampakkan sebarang keseronokkan pada wajahnya..)
Waktu nak pancut, I memalingkan badan I menghadap dia sebab dia asyik melihat aksi I yang sedang melancap. Memang time tu stim gila sebab I tak pernah buat macam tu.
Berdas-das air mani I terpancut ke lantai, dan bukan ke urinal.
Dia masih lagi tidak menunjukkan sebarang reaksi tertarik dengan apa yang dilihat.
(I rasa dia “terkasima” melihat apa yang berlaku; I cukup yakin lelaki ni seorang lelaki straight.. Cuma bukan innocent :-))
I pun memberanikan diri menghampirinya setelah mengelap sisa-sisa air mani pada batang konek I dan memasukkannya semula ke dalam seluar.
(Dia tidak menunjukkan sebarang aksi; mungkin kelihatan seperti nervous dan first time kot dia mengalami semua nih.. :-))
Waktu I keluar dari sudut urinal tu, I nampak ada dua orang lagi lelaki India sedang melihat lelaki Melayu yang sedang melancap itu dari melalui refleksi pada bingkai cermin dalam tandas tu.
(Pada mulanya I terkejut jugak.. ingatkan kami berdua je.. lepas tu I pulak berani memusingkan badan menghala lelaki Melayu tadi ketika pancut.. arghh.. persetankan lelaki India itu semua..  lagipun they are not my taste!)
I menghampiri lelaki Melayu berkenaan dan memberi isyarat supaya dia memusingkan badan. Dia agak takut-takut ketika memusingkan badannya.
Apabila posisi dah sesuai I terus melutut di depannya, dan memasukkan batang koneknya ke dalam mulut I. I gerakkan mulut & lidah I dari hujung batang koneknya sehingga ke pangkal.
(Masa tu I dah tak kisah kalau aksi kami ditonton oleh dua orang lelaki India tadi.. ataupun ada lelaki lain masuk.. I akan buat “derk” je..)
Waktu I menghisap batang koneknya itu ada lelaki Melayu masuk, dan terus ke dalam cubicle tandas selepas melihat aksi kami. Lelaki Melayu yang sedang merasa batang koneknya dihisap itu hampir-hampir memalingkan badannya ke arah urinal kerana terkejut, tetapi I tidak berganjak daripada menghisap batang koneknya. So dia tak jadi memalingkan badannya apabila lelaki Melayu yang baru masuk tadi terus ke dalam cubicle tandas.
Lelaki itu pun tetiba memegang erat kepala I, dan menujah-nujah mulut I dengan batang koneknya.
(Hampir-hampir termuntah I dibuatnya.. ya lah… batang koneknya panjang!)
Kemudian I didengar pintu cubicle tandas dibuka, tetapi lelaki itu terus melajukan pergerakkan tunjuhan batang koneknya ke dalam mulut I.
Tetiba I terdengar lelaki itu berdengus kecil, dan berdas-das air maninya terpancut ke dalam mulut I. Apa lagi, I telanlah kesemua air mani berkenaan sampai kering.
Apabila dah kering, I pun bangun dan memberikan senyuman kepada lelaki itu tetapi dia senyum kepada I semula dalam 2 saat je, dan terus menjadi seperti bersalah, dan memasukkan semula batang koneknya yang panjang & besar itu ke dalam seluarnya.
Sewaktu I memalingkan badan I, agak terkejut kerana I dapat lihat 3 orang sebenarnya yang sedang memerhatikan apa yang berlaku; 2 orang lelaki India tadi dan seorang lelaki Melayu yang tadinya masuk cubicle tandas.
Lelaki Melayu yang batang koneknya I hisap tadi terus keluar tandas selepas mencuci kedua-dua belah tangannya tanpa senyuman ataupun ucapan terima kasih, tapi I tak kisahlah.
(Mungkin dia masih terkejut dan syok dengan apa yang berlaku; lelaki straight kalau kena hisap dengan lelaki first time memang macam tu reaksi mereka..)
I pun keluar tandas berkenaan setelah berkumur untuk mengeluarkan sisa-sisa air mani lelaki Melayu tadi yang melekit-lekit dalam mulut I, dan mencuci kedua-dua belah tangan I.
Apa-apa pun puas…  memang syok kalau dapat hisap batang konek lelaki straight, dan telan air mani dia orang! Kalau dapat lelaki yang juga suami orang lagi bagus! :-)

2 comments:

  1. Cari sugarmummy /daddy yang baik , jujur, take care pasal aku, x kedekut dan boleh bahagiakan aku

    Male / 24 / Kuala Terengganu

    sape serius dan sudi
    call aku
    Iz - 0147316396

    ReplyDelete