Saturday 26 February 2011

puas oh puas!

Kehadapan diari yang tersayang, I dah lama tak kemaskini blog diari ini. Bukan apa kerja semakin banyak di pejabat. Apa-apa pun, I tergerak hati untuk meluangkan sedikit masa mencatatkan apa yang berlaku semalam.
Selepas Sembahyang Jumaat, 14hb DEC 2010, I ke KL Sentral lagi.
(Dah agak lama tak melancap di situ, rindu juga. :-))
Dalam pukul 1:50 tengahari ke 2:30 petang, I ke sana. Sampai di situ, I terus ke toilet bersebelah KFC. Masuk ke dalam toilet tu, I terus ke urinal yang paling kanan sekali, mengeluarkan batang konek dan melancap.
Ketika melancap di situ, tetiba ada seorang lelaki masuk, dan ke urinal tengah untuk kencing di situ.
(Dia berpakaian formal & kemas. Sekilas pandang seperti lelaki Melayu dari desa. Ya lah, berkulit sawo matang. Taste sangat! )
I sempat melirik mata ke sebelah kiri, dan I nampak batang koneknya besar & bersunat.
(Yes, confirmed Melayu!)
Dia hanya memberikan I sekilas pandang. Kemudian selepas membasuh batang koneknya, dia bergegas ke sinki yang paling kanan sekali. I yakin kalau I melancap di tempat I itu, dia akan nampak melalui cermin sinki.
Lantas, I gerakkan badan ke belakang sikit supaya jelas pada pandangan lelaki tadi yang I sedang melancap.
Selepas itu, I melirik mata ke sebelah kiri untuk melihat keputusannya.
(Yes! Dia sedang memerhatikan I sedang melancap melalui imbasan di cermin sinki :-))
Kemudian seorang lelaki Melayu yang juga kakitangan KTMB masuk, dan terus ke urinal tengah tadi.
(I memang dah lama taste dengan abang KTMB neh, batang koneknya agak besar kalau dibandingkan dengan batang konek lelaki-lelaki Melayu yang lain. Dia selalu bagi I tengok batang koneknya ketika dia kencing di situ. Pegang tak berani lah, kena sound nanti.. so masukkan dalam ‘wish list’ je lah.. :-))
I terus melancap sambil melihat batang konek abang KTMB tadi kembang-kucup mengeluarkan air kencingnya.
(Niat I sebenar nak pancing lelaki di sinki tu lahh.. :-) Lelaki di sinki tu terus asyik melihat I melancap sambil memerhatikan abang KTMB tu kencing..)
Sebaik sahaja lelaki KTMB tadi keluar, lelaki yang galak melihat I melancap tadi terus menuju ke urinal tengah, mengeluarkan batang konek dan terus melancap dari situ sambil melihat I melancap.
(Whoa.. besar batang konek dia.. jelas!)
Tetiba ada lelaki lain masuk, dan lelaki tadi terus memasukkan batang koneknya ke dalam seluar slacknya. Time tu I ingat lelaki itu dah give up, dan akan keluar.
(Frust nya!)
Rupa-rupanya lelaki itu kembali ke sinki tadi. Tak sampai seminit dia menoleh dan menuju ke arah I. Dia ke urinal di sebelah I, mengeluarkan batang koneknya dan terus melancap.
(Hmm.. rupa-rupanya dia bukan Melayu, tapi mamak.. Apa-apa pun handsome dan seolah-olah macam Melayu kampung…! Badan pun wangi.. alright!)
Kami berdua terus melancap. Setelah seminit melancap, tetiba I dengar lelaki tadi dah mula berdengus, tanda-tanda dia akan pancut. I pun fokus pandangan I kepada batang koneknya.
Sebaik sahaja I nampak pancutan pertama air maninya yang cukup jernih, I pegang batang koneknya dengan tangan kiri I, dan terus memasukkan batang koneknya ke dalam mulut I.
(Berdas-das air maninya dilepaskan di dalam mulut I. Nikmat!)
Tetiba ada 2 lelaki Melayu masuk, tetapi I tetap menghisap batang konek lelaki tadi tanpa henti. Lelaki-lelaki yang baru masuk tadi hanya berdiri di sebelah, sama ada terkejut ataupun tidak, I tak pasti.
(Air mani tengah keluar.. sayang nak lepaskan!)
Seminit kemudian I lepaskan batang konek lelaki tadi, dan mengeluarkan semula air maninya yang bertakung dalam mulut I.
(Dia berdiri disebelah I, memerhatikan I mengeluarkan air maninya dari dalam mulut I sambil dia membersihkan batang koneknya.)
Setelah itu, I menggunakan saki-baki air mani lelaki tadi yang tercalit di tangan kiri I, untuk melancapkan batang konek I. Perbuatan I itu diperhatikan oleh salah seorang lelaki Melayu yang baru masuk tadi.
(I dah nak pancut, peduli apa! Yang penting kepuasan… arghh!)
Setelah batang koneknya bersih, lelaki mamak tadi pun keluar. Tak lama kemudian, berdas-das air mani I terpancut ke dalam urinal.
Hmm.. puas!
Setelah membersihkan batang konek I, I pun keluar dari situ, meninggalkan lelaki Melayu tadi.
Apa-apa pun, tak sabar lagi nak ke sana lagi! :-))

7 comments:

  1. AHH tekanan nya. nape la dia xleh tolong aku dptkan kerja

    Cari sugarmumy/daddy yg baik , caring , x kedekut dan serius ngan aku yg ingin bahagiakan aku

    Call aku

    Iz - 0147316396

    ReplyDelete
  2. hello, ada x org area JB? adik ni umur 19, x pernah buat ni semua. hahaha. ada x org dkt JB? :) kalo ade hantar ka gambar muka korang kita chat dekat email dulu:) didisachok@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Sedapnya bang..
    Besar dan panjang..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete
  4. nak cari adk angkt under 17 bleh wechat abg id hisapkonek_69..

    ReplyDelete