Saturday, 26 February 2011

stim lg aku ni..

Semalam I pergi ke Stesen KL Sentral untuk sessi melancap. Sampai di sana, I pilih tandas di sebelah Restoran KFC.
Dan hari itu juga memang agak seronok melancap! Sepanjang 40 minit I di situ tiada kelihatan lelaki India masuk ke situ.
(Bukannya apa.. kuranglah sedikit golongan lelaki tidak bersunat memasuki tandas di situ.)
I perkenalkan konsep ‘daring masturbation’ – dalam erti kata lain, melancap dengan berani, tak perlu nak cover line. So sepanjang I berada di situ, agak ramai jugak lah lelaki yang nampak I sedang melancap.
(Tak apa, tak luak pun – nak tengok, tengoklah. :-))
Dalam banyak-banyak lelaki yang nampak, ada seorang mamat Melayu dalam usia 20-an berminat untuk melihat lebih dekat.
Pada mulanya dia seolah-olah keluar dari tandas berkenaan, kemudian dia masuk semula dan berdiri di sebelah I. Koneknya dikeluarkan dari dalam seluar jeans nya, dan dia mula melancap sepertimana yang I sedang lakukan.
(Sekali imbas, wajah lelaki ni nampak alim – yer lah dia berjanggut agak panjang.. )
Melihat tiada orang di situ, I memberanikan diri memegang batang koneknya. Dia mendengus kesedapan, dan mendongakkan kepalanya ke atas tanda mengecapi nikmat rangsangan seks.
I pun mula melancapkan batang koneknya.
(Saiz batang konek lelaki ini agak biasa..  sederhana sepertimana kebanyakkan lelaki Melayu.)
Ketika melancap batang konek lelaki tadi, rasanya ada 5 lelaki masuk ke tandas itu; 2 daripadanya terus berganjak ke dalam cubicle tandas apabila mereka nampak I sedang melancap batang lelaki lain. Selebihnya meneruskan niat untuk kencing di urinal bersebelahan dan  mereka acapkali menjeling ke arah kami.
Lelaki yang batang koneknya sedang dilancap oleh I kelihatan agak kurang selesa; dia hampir bergegas keluar tatkala ada lelaki yang menghampiri kami untuk kencing di urinal bersebelahan. Tapi pada masa yang sama, I memegang erat batang koneknya seolah-olah tidak memberikannya keizinan untuk keluar dari situ.
Ada seorang lelaki Melayu 40-an tidak berganjak setelah dia melihat I sedang melancap batang konek lelaki 20-an tadi. Kedua-dua lelaki berkenaan sedar mereka sedang diperhatikan.
I pun memberanikan diri untuk mengulum batang konek lelaki 20-an tadi selama lebih kurang 4 saat, dan meneruskan aksi lancap. Lelaki itu tidak dapat mengawal berahinya lalu klimaks. Air maninya terpancut di telapak tangan kanan I.
Lepas itu, barulah I sedar yang lelaki 40-an tadi pun turut melancap sama. Apabila I memberikan pandangan sekilas ke arahnya, I dapat lihat berdas-das air mani terpancut daripada batang koneknya ke dalam urinal.
Selepas itu, kedua-dua lelaki berkenaan keluar.
I meneruskan upacara melancap. Apabila I memancutkan air mani, barulah I perasan yang ada seorang lelaki Melayu sedang memerhatikan keseluruhan aksi melancap tadi, mungkin juga kerana I tak sedar bila dia berada di sebelah I. Walaupun jaraknya agak jauh daripada tempat I berdiri, namun I rasa dia dapat melihat apa yang sedang I lakukan.
Kemudian kami pun beredar dari situ seolah-olah tiada apa yang berlaku.

2 comments:

  1. Cari sugarmummy /daddy yang baik , jujur, take care pasal aku, x kedekut dan boleh bahagiakan aku

    Male / 24 / Kuala Terengganu

    sape serius dan sudi
    call aku
    Iz - 0147316396

    ReplyDelete