Saturday, 26 February 2011

Kota Bahru

Dah lama rasanya I tak update diari ni. Maklum sahajalah, kerja di office pun semakin banyak. Balik rumah, memang rasa mengantuk & letih walaupun memang ada adventure yang berlaku.
Apa-apa pun apa yang berlaku semalam, 25hb november 2010, memang tak boleh nak dilupakan. Amat menarik.
Semalam I berkunjung ke Kota Bharu Trade Centre (KBTC) untuk pertama kali. Pergi ke sana bersama-sama keluarga. Waktu family tengah-tengah sibuk membeli-belah di Parkson, I ternampak seorang pak guard (or abang guard la kot.. muda lagi) asyik memerhatikan I dan keluarga.
(Arghhhh.. cukup can-do, memang tak tahan! Tinggi lampai, berkulit sawo matang dan berwajah Melayu tulen!)
I melemparkan senyuman kat dia, dia respond. Melirik senyumannya, seolah-olah macam ada signal. Kemudian I nampak dia meninggalkan Parkson menghala ke arah tempat lain, dia sempat mengenyitkan mata ke arah I, seolah-olah mengajak I ikut dia. I pun cepat-cepat memberitahu keluarga, I nak ke tandas.
I pun ikut dia dari jauh. Dia membawa I ke tandas di tingkat 2 Kota Bharu Trade Centre. Cukup sunyi kat situ, cukup thrilled. Tiada orang pun kat situ kecuali I dengan dia.
Sampai-sampai kat situ, dia membuka tali pinggangnya, dan juga butang & zip seluarnya, sambil meleret senyum kepada I seolah-olah mengatakan, “You can have this!”. Dia kemudian ke tempat urinal di bahagian belakang tandas itu, dan terus mengeluarkan batang koneknya dari dalam seluarnya sambil menggosok-gosok batang koneknya, dan mengangguk kepada I sambil tersenyum.
(That’s the green light!)
I pun pergi ke tempatnya dan memasukkan batang koneknya ke dalam mulut I. I hisap batang koneknya semahu-mahunya.
(Memang cukup thrilled toilet ni; sunyi, tiada orang lalu-lalang. Hanya kita orang berdua!)
Arghhh.. sedak nyoh.. sedak nyoh,”, lelaki itu hanya mampu mendengus kesedapan. I mainkan lidah I di permukaan kepala koneknya, adakalanya I masukkan hujung lidah I ke dalam celahan kepala koneknya. I mendongak ke atas, dan melihat lelaki tadi menutup kedua-dua belah matanya rapat-rapat, sambil mendengus-dengus kesedapan.
Setelah 2 minit I menghisap batang konek pak guard (or abang guard), batang konek dia mula tegang seolah-olah ia boleh pancut bila-bila masa. Cukup panjang & besar! I pun tahu I perlu melakukan “bab penyudahan”. I pun mula menghisap batang koneknya dengan lahap. Batang koneknya I masukkan ke dalam mulut I sampai ke pangkal.
Tak lama lepas tuh, tetiba lelaki itu cuba mengeluarkan batang koneknya dari dalam mulut I. Tapi I terus melekatkan mulut I kepada batang koneknya. I tahu lelaki itu sudah hampir klimaks. “Nok kelua doh.. nok kelua doh,” lelaki itu memberikan amaran dengan suara perlahan kepada I, sambil cuba mengeluarkan batang koneknya dari dalam mulut I. I terus melekatkan batang koneknya ke dalam mulut I, malah memperhebatkan aksi hisap-menghisap batang koneknya.
Tak lama lepas tu, dia tetiba memegang kepala I erat-erat, dan berdas-das air maninya terpancut di dalam mulut I. I telan kesemuanya air maninya.
Setelah selesai, dia memasukkan kembali batang koneknya ke dalam seluar sambil tersenyum kepuasan, dan mengeluarkan sebatang rokok.
(Dia mempelawa I rokok, tapi I kan tak hisap rokok, I hisap batang konek je!)
Dia mengajak I borak-borak kosong, tapi I kata family I mungkin sedang menunggu I di luar. I menyuruh dia tunggu di situ selama 5 minit, kalau I tak kembali bermakna I terpaksa beredar bersama-sama keluarga. Dia bersetuju.
Lalu I keluar daripada toilet tuh, dan terus menuju ke arah keluarga I. Memang dia orang sedang tunggu I pun.
(Kena leter jugaklah dengan kakak-kakak I, katanya lama sangat dalam toilet.. well, memanglah lama.. hisap batang konek kan syok!)
I pun bagitahu dia orang, kawan I nak jumpa I kat situ, nak berjalan-jalan di sekitar situ. I menyuruh dia orang ke Pengkalan Chepa untuk beraya dulu, dan mengambil I kemudian kat KBTC. Dia orang setuju, dan berlalu dari situ.
I pun cepat-cepat kembali ke tandas tadi, dengan harapan pak guard (or abang guard) tadi masih ada kat situ.
(And yup, dia masih kat situ! :-))
Dia melemparkan senyuman meleret kepada I apabila nampak I masuk ke tandas tadi, sambil menghembuskan asap rokok berkepul-kepul!
Kemudian kami mula berborak kosong. Dia memberitahu I yang dia adalah lelaki straight, tapi suka batang koneknya dihisap oleh lelaki ataupun perempuan. I pulak bagitahu dia yang I ni gay. Dia kata I tak nampak lembut macam lelaki pondan pun.
(Memanglah bang oiii... I kan str8-act, keras macam lelaki tapi kalau atas katil memang I suka lubang dubur I dijolok oleh batang konek!)
I kata, I juga suka diliwat lelaki. Dia terus terdiam sebentar, sambil menghisap rokok dalam-dalam, kemudian menghembus asap & dengusan nafas sekali. Dia pun bagitahu I dia tak pernah meliwat lelaki ataupun perempuan lagi, tapi dia nak cuba. Dia meminta persetujuan untuk meliwat I kat situ.
(Of course lah I setuju!)
Kita orang terus masuk ke dalam cubicle kat situ. I membogelkan diri I, sementara dia hanya melondehkan seluarnya. Selepas tu, dia terus memusingkan badan I untuk menghalakan lubang dubur I kepada dia.
Dia menggeselkan batang koneknya di celahan bontot I berulang-ulang kali, batang koneknya mula mengeras, cukup keras I dapat rasakan. Kemudian dia membasahkan jari-jemarinya dengan air paip, dan terus memasukkan jari telunjuknya ke dalam lubang dubur I secara agak ganas.
(I terpaksa menahan diri daripada mengeluarkan jeritan, agak sakit sebenarnya. Tapi menyedari dia tidak pernah meliwat sesiapa, I dapat rasakan dia akan meliwat I secara ganas, jadi biarlah sakit dulu kerana lelama sakit tu menyebabkan I bersedia untuk diliwat dengan ganas dek batang koneknya.)
Memang benar. Sejurus kemudian, dia memasukkan batang koneknya yang cukup besar & amat keras itu ke dalam lubang dubur I dengan satu tujahan sahaja. Cukup senak!
Dia meneruskan tujahan demi tujahan secara ganas, tanpa menghiraukan I sedang mengalami kesakitan akibat tujahan ganasnya yang pertama tadi. Lama-kelamaan kesakitan itu mula bertukar menjadi kesedapan. Tapi tak lama, dia tetiba berdengus dan memancut air maninya dalam lubang dubur I.
(Kembang-kecup batang koneknya amat dirasai ketika dia memancutkan air mani di dalam lubang dubur I. Best!)
Setelah memasukkan kembali batang koneknya yang masih agak tegang ke dalam seluar dalamnya, dia segera mengenakan kembali zip, & butang seluarnya. Kemudian tali pinggangnya. Dia memberitahu I dia dah lewat, dan meminta diri, dan terus keluar dari cubicle tuh.
Setelah dia beredar, I mengeluarkan air mani lelaki tadi dari dalam dubur I. Banyak jugak yang keluar, walaupun tu dah kali kedua dia pancut dalam masa sejam. Lubang dubur I pun sakit sikit, mungkin sedikit terkoyak kot akibat tujahan ganas lelaki tadi.
Setelah selesai membersihkan diri, I rasa I belum puas lagi. I pun nak pancut, tapi I tak nak melancap sorang-sorang. Tandas di Tingkat 2 KBTC agak lengang, tiada orang pun masuk ke situ. Jadi rasanya agak susah nak mendapatkan teman lancap. Jadi I keluar, dan terus ke tandas di Tingkat 1. Tandas kat sini pun agak sunyi, tapi ada jugaklah orang lelaki yang keluar-masuk.
Sampai di tandas di Tingkat 1, I terus ke tempat cubicle, dan melakukan aksi-aksi melancap kat situ. 2-3 orang lelaki masuk ke situ, dan ke tempat urinal. Mereka nampak I melancap kat situ, mereka hanya menunjukkan batang konek dia orang, dan berlalu dari situ.
(Frustrated jugaklah pada mulanya. Tapi best, ada response!)
Kemudian ada seorang lelaki remaja masuk, I rasa dia baru berusia 17/18 tahun. Muda lagi orangnya. Dia ke tempat urinal, bersebelahan I. Dia memakai baju putih, berseluar jeans biru.
(Kat situ ada 4 petak urinal rasanya, I berada di bahagian paling dalam berdekatan pintu stor. Dia pulak berdiri di petak tengah.)
I nampak dia melurut-lurut batang koneknya dari tempat I berdiri. Setelah beberapa minit, I nampak dia nak keluar. I pun menunjukkan kepadanya yang I sedang melancap kat situ. Dia mematikan langkahnya, dan mula mengurut-urut batang koneknya kembali. Dia kembali ke petak urinal, mengeluarkan batang koneknya yang separa tegang, dan mula melancap.
Seketika kemudian, dia beralih kedudukan ke petak urinal no 3, iaitu sebelah I. Dan terus melancap, tanpa memandang ke muka I. I pun turut sama melancap.
(Lelaki remaja ini agak pemalu orangnya! ;-))
Seketika kemudian, I nampak batang koneknya mula mengeluarkan berdas-das air mani. Ketika itu jugalah, I memegang kepala koneknya dan bermain-main dengan air maninya menggunakan tangan kanan I, tangan kiri I pulak sedang melancap batang konek I.
(Badan dia menggigil masa tuh..! :-))
I pun tak tunggu lama; berdas-das air mani I terpancut. Dah seminggu I tak memancutkan air mani sejak balik cuti beraya di Kelantan ni.
Setelah selesai mencuci kedua-dua belah tangan I yang melekit dek air mani I dan air mani remaja lelaki tadi, I ke tempat sinki untuk membasuh tangan-tangan dengan air yang lebih banyak. Pada masa itu jugaklah, I nampak remaja lelaki tadi sedang berbual dengan kawannya yang berbaju t-shirt hitam.
(Kawannya itu nampak lembut, not my taste lah.)
Selepas itu, I terus keluar dari tandas itu meninggalkan remaja tadi berdua-duaan dengan rakannya tadi. Cukup puas pengalaman I di Kota Bharu Trade Centre (KBTC)!
I pernah cuba untuk melancap di tandas-tandas di TESCO Kota Bharu, dan KB Mall, tapi tak cukup selesa sebab ramai yang keluar-masuk.
Di KBTC, memang best! Cukup menarik untuk aksi-aksi melancap, hisap batang konek mahupun meliwat!.. wow. Nanti kalau balik bercuti di Kelantan, I pasti ke KBTC untuk melancap lagi!
Untuk pak guard (or abang guard) dan remaja tadi, sekiranya you membaca diari ini, sila hubungi I

8 comments:

  1. kalau balik kelantan
    inbox sy kt FB sy
    Ajam Kamikaze
    http://www.facebook.com/ajam.kamikaze
    jumpa kt kbtc...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. AHH tekanan nya. nape la dia xleh tolong aku dptkan kerja

    Cari sugarmumy/daddy yg baik , caring , x kedekut dan serius ngan aku yg ingin bahagiakan aku

    Call aku

    Iz - 0147316396

    ReplyDelete
  4. hye sya ri Selangor , Rawang sya teringin untuk diliwat jika sesiapa yg sudi meliwat sya sya juga hendak menghisap air mani dan menelannya sesiapa sudi add skype sya aqilah.izyana gmbr sya sedang memakai Bra dan menunjukkan Batang sya minta sesiapa sudi meliwat sya sbb sya dh gian sngt untuk diliwat add skype aqilah.izyana

    ReplyDelete
  5. bottom here nk cri top area portdickson..0132032417/wechat/whatsapp..no chub..igt area pd sahaja..jauh2 jgn chat k..

    ReplyDelete