Saturday 26 February 2011

Underage!

I balik ke KL lepas raya pun dengan Ekspres Wau; again kelas pertama laa.. ada kabin untuk seks, atau paling tidak pun melancap.
I digandingkan dengan seorang budak universiti tempatan.. tapi I tak taste sangat dengan budak nih. So memang I tak ada perancangan untuk goda budak nih… setakat nak tunjuk upacara melancap depan dia boleh kot.
Malam tu memang ramai budak-budak lelaki yang lepak sana-sini dalam koc-koc keretapi sebab tak ada tiket. Dan ada satu kumpulan budak lelaki yang boleh tahan jugaklah, kira dalam kategori taste I. Mereka lepak dekat je dengan kabin I.
 (Taste I macam mana? I kan professional, so lelaki tu mestilah berpakaian kemas, dan nampak bersih. )
Dan ada satu waktu I balik dari toilet, I terserempak dengan salah seorang dari kelompok budak-budak tu.. terus I bagi senyuman & lirikan menggoda.
Dia senyum balik kat I.
(Layanlah tu..)
Tapi I terus masuk kabin & kunci dari dalam.
Pukul 9mlm, budak universiti satu kabin dengan I tu dah tidur (ataupun pura-pura tidur). So I bukak laptop & layan porn sambil melancap.
(Masa tu I dah tukar pakaian; pakai boxer je.. so konek tu I keluarkan dari dalam boxer).
Makin lama I dapat lihat ada bonjolan pada seluar budak satu kabin dengan I tu…  I pun tahu yang dia pura-pura tidur, tapi syok jugak dapat tayang adegan lancap nih. Tengah-tengah syok, I dengar suara-suara budak-budak lelaki tadi ketawa dari luar kabin. So barulah I sedar – ada chance nak rasa konek malam ni.
So I keluar kabin dengan hanya boxer dan t-shirt, menuju ke arah kumpulan tadi. Terus I perkenalkan diri (tanpa dipelawa..) dan bercakap dengan gaya yang manja dengan mereka. Lebih kurang 20 minit, I bagitahu mereka yang I ni gay dan tengah horny. Mereka semakin galak. Salah seorang daripada mereka memasukkan tangan kanannya ke dalam boxer I dan meraba konek, dan melancapnya. Yang lain-lain ketawa. I cakap I nak hisap konek, nak liwat I pun boleh. Semuanya nak try..  tapi I kata kabin tu kecil, kalau dua orang boleh lah kot.
(Btw, mereka ni sebenarnya para penuntut sebuah sekolah menengah berasrama penuh di KL, dan berusia 17 tahun.)
So 2 lelaki yang pertama masuk kabin I..  budak universiti dalam kabin I masih lagi tidur.
(Atau I rasa dia masih pura-pura tidur..)
I yakinkan budak-budak sekolah tu yang budak universiti tu tidur mati.. so lepas tu aktiviti pun bermula. Mula-mula I hisap konek budak pertama sampai tegang sebab dia nak liwat I dulu. Sambil hisap, sambil I licinkan lubang dubur I dengan sabun yang disediakan KTMB dalam kabin tuh. Bila dah tegang, I terus tonggeng untuk diliwat. Budak pertama tadi terus masukkan konek dia dalam dubur I, dan upacara tarik & tujah silih berganti. Sementara itu I terus menghisap konek budak kedua.
Apa-apa pun, budak kedua tadi klimaks waktu I tengah syok melayan konek dalam dubur I dan jugak mulut I. So I pun telanlah air mani dia. Budak pertama tadi pulak klimaks lepas tu – air mani dia  pancutkan kat dalam dubur I. Kembang-kucup konek dia dalam dubur I memang cukup dirasai waktu dia lepaskan air mani.
Lepas tu budak pertama tadi keluar.. budak kedua meneruskan upacara meliwat I dengan rakus. I terpaksa tahan diri daripada membuat bising – takut jugak kena tangkap dengan penumpang-penumpang kabin sebelah ataupun penyelia keretapi. Budak yang ketiga masuk lalu “merogol” mulut I sampai dia pancut, dan terus keluar kabin. I telan air mani lagi. Budak yang kedua tadi mengeluarkan konek dari lubang dubur dan terus memasukkan dalam mulut I – dia pancut air maninya yang banyak dalam mulut I.. so I kena telan air mani lagi.
So malam tu I melayan 7 orang budak sekolah.. 4 pancut dalam mulut, dan 2 pancut dalam lubung dubur, dan seorang pancut atas bontot I. I diliwat oleh 6 pelajar sekolah malam tu, dan tanpa kondom. Ok kot, lagipun mereka tu budak sekolah semuanya.
I pulak pancut 2 kali malam tu, cukup puas. Dan budak universiti I tak pasti dia sedar ataupun tidak masa kita orang melakukan seks sejenis, tapi keesokkan paginya dia bersalam dengan I sebelum keluar kabin setelah sampai di KL Sentral – seolah-olah tiada apa-apa yang berlaku malam tadi.
So far ini pengalaman seks I paling best dalam keretapi Ekspres Wau. Hmm.. I tak sabar rasanya untuk mengecapi pengalaman yang seterusnya bersama-sama perkhidmatan tren antarabandar KTMB. :-)

17 comments:

  1. email saya.. mylifesyawal.along@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Hot real-life stories.

    http://2titillate.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. sory do u know about titillate blog...i cant find it anymore!!

      Delete
    2. X invite hihi aliffariz29@gmail.com

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. AHH tekanan nya. nape la dia xleh tolong aku utk dptkan kerja

    Cari sugarmumy/daddy yg baik , caring , x kedekut dan serius ngan aku yg ingin bahagiakan aku

    Call aku

    Iz - 0147316396

    ReplyDelete
  5. bottom here nk cri top area portdickson..0132032417/wechat/whatsapp..no chub k...igt area pd sahaja..jauh2 x lyn..

    ReplyDelete
  6. penghisap mani terbaik mesti call untuk booking aummmmm
    01129479943
    0177766742

    ReplyDelete
  7. Sdang mncari sugardaddy yg nk sex 01137579190

    ReplyDelete
  8. nak adk angkat bawah 15 ..kalo ada wasap la 0133145524... me 26 chubby

    ReplyDelete
  9. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Nakal lah abang ni..
    Seronok lah tu..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete
  10. Gay? Kenapa dunia ni ada golongan sejenis ? Kenapa perlu wujud ? Adakah anda tahu perbuatan terkutuk itu ada larangan oleh Allah Swt . Jika seseorang itu bersetubuh tanpa menggunakan kondom dan pancut didalam akan menerima syndrom yang dipanggil AIDS . Anda boleh merasakan atau melihat jika seseorang itu sakit dada . Terima Kaish .. ☺ diharap ilmu yang saya kongsikan ini dapat memberi sedikit sebanyak kepada GOLONGAN SEJENIS
    #BANYAKANBERDOA
    #DENGANIZINNYA
    #INSYALLAH

    ReplyDelete
  11. Bosan jom chat aq horny whatsapp aq 0105673067

    ReplyDelete