Saturday 26 February 2011

kay elle sentral lagi

Semalam dalam pukul 11:00 mlm lebih I ke KL Sentral untuk melancap. Masa tu baru balik dari rumah kawan.
So I pun pergi ke tandas yang bersebelahan KFC tu. I fikir selamat sikit kot sebab masa tu mungkin dah tak ada orang kat situ. Masuk-masuk je I terus ke tempat urinal.. keluarkan batang konek I dan melancap.
Waktu tengah syok melancap I terkejut sebab tetiba muncul seorang lelaki Melayu dalam linkungan usia awal 40-an masuk, dan terus ke tempat urinal bersebelahan I. Lelaki itu bermisai, tinggi lampai, berbadan “mantap”, dan berjanggut sedikit.
(Dari segi pemakaian dia, mungkin dia salah seorang daripada pemandu teksi di situ. Dan I sebenarnya acapkali nampak dia masuk ke tandas itu sebelum ini. Malah dia pernah tease I sebelum ni; dia berdiri di depan cermin dan memasukkan tangan ke dalam seluar dan menggosok-gosok batang koneknya yang masih di dalam seluar. Waktu tu hanya I dan dia sahaja di situ.)
(Taste sesangat laa.. )
Dia terus mengeluarkan batang konek dia yang cukup besar dan panjang, dan terus kencing di situ. Daripada sudut tempat I berdiri, memang nampak agak jelas pancutan air kencing dia. Pemandangan sebegitu memang cukup menggairahkan I.
So I teruskan melancap batang konek I tanpa segan-silu lagi. Sekali-sekala dia menjeling, dan tersenyum.
Selepas dia selesai kencing, dan memasukkan kembali batang koneknya ke dalam seluar, dia terus datang ke urinal bersebelahan I dan memegang batang konek I. Dia berbisik, “You pandai hisap tak?”. I pun mengangguk sahaja. Dia pun kata, “Jom!”.
(I ingatkan nak pergi ke tempat lain, rupa-rupanya dia ajak I masuk cubicle tandas kat situ jugak.Time tu memang rasa cukup thrilled.. ye la tak pernah lagi I buat projek dalam cubicle tandas kat situ.)
Masuk-masuk je dia mintak I tanggalkan seluar I; I ikutkan sahaja. Dia pula membuka zip seluar dia dan mengeluarkan batang koneknya yang cukup besar dan panjang. Apabila I sudah separuh bogel, dia menarik kepala I ke arah batang koneknya, dan I pun masukkan batang koneknya ke dalam mulut I.
Dia pun memegang kepala I, dan menekan-nekannya supaya batang koneknya ditujah ke dalam mulut I mengikut caranya. Acapkali jugaklah I rasa nak muntah sebab batang koneknya agak panjang dan besar.
Tetiba dia mintak I memusingkan badan. I ikutkan sahaja.
Kemudian I nampak dia mengeluarkan sepasang kondom, dan tahulah I dia ni hendak meliwat I. Setelah kondom tadi disarung ke batang koneknya, dia memasukkan jari telunjuk tangan kanannya ke dalam lubang dubur I sambil melancap batang koneknya. Tak lama kemudian, dia membetulkan posisi batang koneknya ke arah lubang dubur I, dan meminta I “cuba diam”.
Arghhhhhhh!”
(I cuba untuk menahan sakit, tapi kepala batang koneknya agak besar.. terkeluar jugak jeritan I pada tujahan yang pertama. Tak tahulah kalau ada yang mendengarnya.)
Dia membiarkan batang koneknya di dalam lubang dubur I buat seketika. Kemudian dia terus mula menujah batang koneknya ke dalam lubang dubur I secara perlahan-lahan, dan seterusnya secara cukup ganas.
(Pada masa itu, I cuba untuk mendiamkan diri.. takut jugak kalau didengar oleh sesiapa walaupun selepas pukul 11:00 malam.)
Setelah agak lama menjolok batang koneknya ke dalam lubang dubur I, dia pun menekan batang koneknya dengan kuat ke dalam lubang dubur I. Pada masa itu juga, I dapatkan rasa batang koneknya kembang-kecut menandakan dia telahpun memancutkan air maninya di dalam lubang dubur I.
(Tapi dia pakai kondom, jadi air maninya tidak mengalir ke dalam lubang dubur I.)
Dia membiarkan batang koneknya yang masih keras di dalam lubang dubur I, I pun mengambil kesempatan itu untuk melancap supanya I pun memancutkan air mani. Tak lama kemudian, I pun turut memancutkan air mani. Selepas itu, barulah lelaki tadi mengeluarkan batang koneknya dari dalam lubang dubur I.
Dia mencabut kondom yang berisi air mani tadi dari batang koneknya dan terus mencampakkannya ke dalam lubang tandas. Dia membasuh batang koneknya tengah air, dan memasukkannya semula ke dalam seluar. Dan dia terus membuka pintu cubicle tandas secara berhati-hati dan terus ke sinki.
Kemudian giliran I pulak membersihkan batang konek dan lubang dubur I yang baru sahaja diliwat, dan mengenakan kembali seluar jeans. Waktu I keluar daripada cubicle tandas itu, I nampak ada cleaner Bangla tercegat di situ. Tak pastilah sama ada dia dengar apa yang berlaku dalam cubicle tandas tadi, ataupun tidak. Tapi I tak kisah, yang penting I cukup puas.
Dan ini adalah pengalaman pertama I diliwat di dalam tandas di KL Sentral… Wow!. J

2 comments: