Saturday 26 February 2011

KAY HELL

Hari Selasa yang lepas, 13 JAN 2011, I rasa ingin melancap lagi.
(Dan seperti biasa, kalau nak melancap I lebih suka melancap di tempat awam, mudah-mudahan dapat bertemu lelaki idaman..!)
So, I pergi ke tandas di Tingkat 2 KL Sentral bersebelahan Restoran KFC dalam sekitar pukul 8-9 malam.
Apabila sampai di situ, I terus ke tempat urinal, mengeluarkan batang konek, dan mula melancap. Pada mulanya, ada 2-3 orang lelaki Cina masuk, dan adakalanya mereka menjeling mata ke arah I, dan I rasa mereka tahu I sedang melancap di situ.
Bagaimanapun mereka berlalu begitu sahaja.
Ketika sedang seronok melancap, ada dua orang lelaki India yang berbadan sasa dan tinggi lampai, tetiba masuk. Seorang berdiri di petak urinal bersebelahan I dan seorang lagi berdiri di petak urinal bersebelahannya.
(I sedikit terkejut, mana taknya sedang seronok-seronok melancap, tetiba ada orang meluru masuk dan terus ke sebelah I.. walaupun banyak lagi petak urinal yang kosong!)
I menyembunyikan aksi I tadi, tanda “NO”.
(I bukan racist, tapi I suka lelaki yang bersunat sahaja. Sekarang pun dah ada lelaki Cina & India yang bersunat cuma tak ramai! Di negara-negara barat seperti di US, Australia, & New Zealand pun dah ramai yang bersunat.. I suka!)
Kedua-dua mereka berdiri agak lama di sebelah I. Kemudian I palingkan sedikit muka untuk melihat apa yang sedang dilakukan oleh kedua-dua lelaki India tadi.
I amat tertarik melihat lelaki India di sebelah I sedang melancap, dan batang koneknya besar & bersunat! Dan badannya juga tidak berbau sepertimana kebanyakkan lelaki India yang lain. I cukup ghairah!
(Bau badannya cukup wangi, rasanya Hugo Element!)
Sementara rakannya hanya menggosok batang koneknya perlahan-lahan.
(Tapi cukup besar batang, dan kepala konek rakannya tu. Kalau I hisap batang koneknya sure dapat masuk kepala koneknya je..! Tapi sayang tak bersunat.. !)
Lama-kelamaan lelaki yang berdiri di sebelah I menghulurkan tangannya untuk menyentuh batang konek I. I relakan. Perlahan-lahan dia mula menggosok batang konek I dengan tangan kirinya.
Sementara itu, dia menghulurkan tangan kanannya untuk menyentuh batang konek rakannya yang berdiri di sebelah kanannya. Dan mula melancapkan kedua-dua batang konek kita orang.
Pada masa itu, I berasa cukup ghairah, ingin rasanya I menghisap batang konek lelaki yang berdiri di sebelah I tadi. Tapi I mengambil keputusan untuk memejamkan mata, dan melayan rasa nikmat diperlakukan sedemikian rupa di tandas awam.
(I memang cepat ghairah kalau diperlakukan sedemikian rupa di tempat awam, rasa thrilled kot-kot kena tangkap memang cukup menghairahkan I!)
Tetiba tangan dia beralih ke bahagian atas punggung I, dan mula memasukkan tangannya ke dalam seluar jeans I di bahagian punggung.
(I sedikit terkejut, tetapi I biarkan sahaja! Terlalu ghairah untuk kata “No, please.. no!” Sewaktu terkejut, kedua-dua belah mata I terbuka, dan I nampak lelaki yang berdiri di sebelah I sedang menghisap batang konek rakannya yang cukup besar dan tegang! Kalau masuk dalam lubang dubur I mesti meraung kesakitan! )
Setelah tangan kiri lelaki tadi meramas-ramas punggung I dari dalam seluar jeans I, tetiba dia menjolokkan jari telunjuknya ke dalam lubang dubur I. Sekali lagi I terkejut tapi I cukup ghairah untuk mengatakan “Jangan!”.
(Dia asyik menghisap batang konek rakannya tanpa rasa takut ditangkap! Sesiapa yang masuk tandas itu akan nampak apa dia lakukan sebab ianya berlaku tanpa dilindungi sebarang dinding!)
Akibat terlalu ghairah, I terus melancap batang konek I dan tak lama kemudian berdas-das air mani I terpancut ke bekas urinal, dan hanya rakan lelaki India tadi sahaja yang nampak sementara lelaki yang berdiri di sebelah I sibuk menghisap batang koneknya sambil menjolok-jolok lubang dubur I.
Rakannya tadi tersenyum, dan mengeluarkan batang koneknya dari dalam mulut lelaki itu. Dia pun menghala ke belakang I dari tempat dia berdiri.
Apabila dia betul-betul berada di belakang I, I dapat rasakan tangan-tangannya cuba melondehkan seluar jeans I. I terkejut (sekali lagi).
(I terkejut sebab itu kerja gila.. boleh kena tangkap bila-bila masa! Dan ini tandas KL Sentral!)
Dia pun membisikkan ke telinga I, “Please… it’s ok. It’s ok.
Again, kerana terlalu ghairah, I biarkan. Dia melondehkan seluar jeans I setakat atas lutut sahaja. Kemudian I dapat rasakan batang koneknya yang cukup besar & tegang itu menyondol-nyondol di permukaan lubang dubur I.
(Pada masa itu, apa yang terlintas di fikiran I hanyalah satu – “Ini kerja gila.. ini kerja gila..”)
Tujahan batang koneknya yang pertama cukup ganas dan I rasa sakit sangat, tapi cukup menjadikan lubang dubur I kebas! Apa sahaja terlintas di fikiran I mula hilang, disebabkan rasa senak di lubang dubur!
Tujahan kedua mula membuka lubang dubur I, dan tujahan ketiga batang koneknya mula masuk ke dalam lubang dubur I.
(Pada masa itu, I dah tak kisah lagi. Kantoi-kantoilah.. I dah terlalu sedap diliwat dalam keadaan begitu. Ini adalah kali kedua dalam sejarah hidup I, I diliwat secara terbuka begitu.)
Ketika I diliwat, lelaki India yang berdiri di sebelah I memain-mainkan hujung tetek & batang konek I secara bergilir-gilir sambil melancap batang koneknya sendiri. Rasanya ada 2-3 orang lelaki yang masuk ke tandas, dan nampak aktiviti threesome kita orang, tapi mereka terus masuk ke cubicle tanpa mengendahkannya.
Hanya 2 orang lelaki yang nampak, dan terus melekat di situ melihat I sedang diliwat oleh lelaki India tadi, seorang Melayu dan lagi seorang India. Lelaki Melayu hanya berdiri di situ dan melihat aksi kita orang, sementara lelaki India yang baru masuk itu berdiri di satu sudut lagi, melancap sama.
(Rasanya I diliwat tak lama, kurang dari 5 minit. Lelaki India di sebelah I memancutkan air mani berdas-das ke dalam urinal, sebelum I dapat rasa kembang-kucup batang konek rakannya di dalam lubang dubur I, dan berdas-das air maninya di lepaskan di dalam lubang dubur I).
Apabila selesai I cepat-cepat masuk ke cubicle tanpa mengendahkan sesiapa, dan mengeluarkan air mani lelaki India tadi yang agak banyak memancut-mancut keluar dari dalam lubang dubur I.
Apabila I keluar, yang ada di situ hanyalah lelaki Melayu tadi, dan seorang lagi lelaki yang mungkin baru masuk.
Ketiga-tiga lelaki India tadi sudah tiada.
Apabila selesai membasuh kedua-dua belah tangan, I terus keluar dari tandas itu.

2 comments: